REJATEC biedt ondersteuning en assistentie op maat van de klant. Ik maak graag tijd en luister met plezier naar al uw vragen, ook diegene die u elders niet kan of durft te stellen.
Twijfel je nog?
Geen twijfel nodig, ik leg het u graag uit. Eén keer, twee keer, zoveel als nodig, want ik begrijp maar al te goed dat ook u het wil begrijpen!
De no cure, no pay* policy bij herstellingen, neemt al uw twijfel weg. U betaalt dan ook pas wanneer het werkelijk hersteld is.
Wat met garantie?
U heeft steeds 6 maanden garantie op herstellingen, uiteraard met uitzondering van (on)opzettelijke schade zoals ook beschreven in de oorspronkelijke voorwaarden van uw product.
Ik vind niet direct terug of ik bij u terecht kan met ...
Vindt u iets niet meteen terug, stel dan uw vraag gerust via een contactopname. Er is maar weinig waar REJATEC u niet bij kan helpen!
Hoeveel gaat mij dat kosten?
We houden héél transparante prijzen, de vaste tarieven voor ondersteuning vindt u terug onder Prijzen.
De technologie staat niet stil, de prijzen dus ook niet!
Daarom doen we bij elke vraag voor herstelling een actuele prijszetting.
* met uitzondering van het vermelde of afgesproken forfaitair bedrag