Hoe precies?
Kijk even hier!

Wat maakt REJATEC zo uniek?

REJATEC biedt ondersteuning en assistentie op maat van de klant. Ik maak graag tijd en luister met plezier naar al uw vragen, ook diegene die u elders niet kan of durft te stellen.

 

Twijfel je nog?

  • Geen twijfel nodig, ik leg het u graag uit.
    Eén keer, twee keer, zoveel als nodig, want ik begrijp maar al te goed dat ook u het wil begrijpen!

  • De no cure, no pay* policy bij herstellingen, neemt al uw twijfel weg.
    U betaalt dan ook pas wanneer het werkelijk hersteld is.

 

Wat met garantie?

U heeft steeds 6 maanden garantie op herstellingen, uiteraard met uitzondering van (on)opzettelijke schade zoals ook beschreven in de oorspronkelijke voorwaarden van uw product.

 

Ik vind niet direct terug of ik bij u terecht kan met ...

Vindt u iets niet meteen terug, stel dan uw vraag gerust via een contactopname. Er is maar weinig waar REJATEC u niet bij kan helpen!

 

Hoeveel gaat mij dat kosten?

We houden héél transparante prijzen, de vaste tarieven voor ondersteuning vindt u terug onder Prijzen.
 
De technologie staat niet stil, de prijzen dus ook niet!
Daarom doen we bij elke vraag voor herstelling een actuele prijszetting.

* met uitzondering van het vermelde of afgesproken forfaitair bedrag

Niet gevonden wat u zoekt?

 

Neem gerust contact op!