Wat doet REJATEC?
Ondersteuning, advies & herstel
REJATEC luistert met plezier naar al uw vragen die betrekking hebben tot … computer – smartphone – televisie – printer – internet – technologie … om vervolgens daarop een antwoord te kunnen bieden in klare, verstaanbare taal.
U kan met al uw vragen hier terecht.
Ook zakelijke klanten zijn steeds welkom.
Herstellingen
Dat je vandaag de dag uw toestel niet lang kan missen is zeker niet onbegrijpelijk. Herstellingen zijn dan ook zo goed als altijd binnen de 24u mogelijk!
Onderhoud
Werkt het toestel niet meer zoals het hoort? Op 1, 2, 3 is een wereld van verschil mogelijk! Vraag raad alvorens een nieuw te kopen.
Ondersteuning
Hulp nodig bij bepaalde toestellen of programma's? Maar je weet niet waar te beginnen of waar u terecht kan? Hier krijgt u ondersteuning op maat!
Advies
Nood aan vernieuwing? Bespaar jezelf kopzorgen door raad te vragen. Koop geen kat in een zak, en geef geen fortuin uit. Vraag hier professioneel advies!
Aankoop
Tijd voor een nieuw toestel? REJATEC zorgt voor de aankoop en indien gewenst de installatie en overdracht van uw gegevens.
Netwerk
Last van een slecht bereik? Traag internet? Met de juiste tools analyseert REJATEC het probleem om het vervolgens aan te pakken.
Waarom REJATEC beter is?
Waarom REJATEC beter is?
- No-nonsense aanpak, u heeft een vraag of een probleem, REJATEC helpt u met plezier verder.
- Wanneer het u past! U moet geen verlof nemen om uw vragen of problemen weg te werken, een afspraak maken kan volledig volgens uw ritme.
- Transparantie en eerlijkheid. De prijs is op voorhand gekend.
In het geval dat REJATEC u niet kan helpen, of als een nieuw toestel voordeliger is dan een herstelling wordt dit steeds meegedeeld.